Jak kupować?
Czy muszę się rejestrować?
Tak, jest to niezbędne, żebyśmy wiedzieli dla Kogo i dokąd mamy przesłać wybrane przez Was przedmioty.
Dane te mogą być również potrzebne do kontaktu z Wami. Dzięki rejestracji, możecie śledzić status oraz historię swoich zamówień.
Jak się zarejestrować?
Aby się zarejestrować należy kliknąć znajdujący się po prawej stronie strony link "Zarejestruj się",
a następnie wypełnić wymagane pola. Te, które są oznaczone gwiazdką, należy wypełnić koniecznie. Formularz rejestracyjny pojawi się również, gdy nie będąc zalogowanym, będziecie próbowali przejść z zakupami do kasy. Wypałniając formularz prosimy nie zapomnieć o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Jak robić zakupy?
Aby zamówić towar należy kliknąć ikonę koszyka znajdującą się pod nim. Można to zrobić zarówno gdy wyświetlamy
grupę towarów, jak i wtedy, gdy zapoznajemy się ze szczegółami danego przedmiotu. Przedmioty trafiają wówczas do
wirtualnego koszyka, którego zawartość zawsze możemy podejrzeć klikając link "Mój koszyk" po prawej stronie.
Czy mogę usunąć towar z koszyka?
Oczywiście. Będąc w swoim koszyku, można usuwać towary klikając czerwony krzyżyk obok każdego z nich. Można również
zmienić ilość danego towaru, wpisując pożądaną wartość w odpowiednim dla tego towaru polu i klikając zielony haczyk
po prawej stronie towaru.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Możliwy czas zrealizowania Twojego zamówienia podajemy pod każdym towarem. Dla towarów będących w bieżącej
sprzedaży termin ten nie przekracza zwykle 2 dni roboczych, jeśli czekamy na dostawę od producenta, termin ten jest dłuższy.
W przypadku wydłużenia czasu oczekiwania na produkt, będziecie o tym poinformowani. Pamiętajcie, że w przypadku płatności
przelewem, realizację zamówienia zaczniemy po odnotowaniu Waszego przelewu. Pamiętajcie również, że ostateczny czas
realizacji całego zamówienia zależy od najdłuższego czasu realizacji wszystkich towarów w koszyku.
Czy kupione produkty można zwrócić?
Zgodnie z polskim prawem macie 14 dni, aby przemyśleć czy zakupiony produkt spełnia Wasze oczekiwania.
Jeśli tak nie jest, możecie go do nas odesłać. Odsyłany towar powinien być w takim samym stanie, w jakim go otrzymaliście.
Po sprawdzeniu kompletności zwrotu, kwotę zapłaconą za produkt zwrócimy przelewem lub inną uzgodnioną drogą.
Jakie są sposoby i koszty dostawy?
Zamówione produkty dostarczamy Pocztą Polską lub kurierem, przyjmując zapłatę zarówno w formie przedpłaty -
przelewem, jak i za pobraniem. Koszt dostawy kształtuje się następująco:
Poczta Polska: płatność przelewem (przesyłka priorytetowa) - 14 zł
Poczta Polska: przesyłka pobraniowa (priorytetowa) - 19 zł
Firma kurierska: płatność przelewem - 16 zł
Firma kurierska: przesyłka pobraniowa - 23 zł
Przy zakupach powyżej 500 zł, przesyłkę dostarczamy GRATIS!
Czy moje dane są bezpieczne?
Dane gromadzone przez nasz sklep są informacjami poufnymi, potrzebnymi jedynie do realizowania Państwa zamówień.
Nikt poza nami i w żadnym innym celu nie będzie z nich korzystał.
Jak traktować podawane rozmiary i wagę przedmiotów?
Przedmioty mierzymy w ich najszerszych i
najwyższych punktach. Dokładamy starań, by parametry wagi i rozmiaru były jak najbardziej dokładne, ale należy je
traktować jako szacunkowe.
Czy na otrzymany towar mogę otrzymać fakturę?
Standardowo do zakupionego towaru wystawiamy i przesyłamy paragon. Na życzenie wystawimy również fakturę -
należy wówczas wyrazić taką prośbę w uwagach do zamówienia i ewentualnie dopisać dane niezbędne do jej wystawienia.
Mam więcej pytań...
Jeśli mimo wszystko nie rozjaśniliśmy wszystkich wątpliwości, po prostu zapytaj. Twoje zamówienie możemy również
zrealizować na podstawie maila, czy telefonu. Potrzebne do kontaktu informacje znajdziesz
tutaj.